Bienvenid@- Welcome to my Blog

Disculpen por la espera pero por razones x, estoy renovando todo mi blog y hoy en adelante me encuentras como Lutepy Collection tanto en mi pagina de facebook veran mis creaciones y mi cuenta de usuario como Carteras Lutepy solo haz click 
en el enlace--- LUTEPY

Algunos usuarios de youtube me sugerieron que realize tutoriales subtitulados en ingles, el proyecto esta en proceso esten atent@s ....:) Gracias



I'm sorry for making you wait, there were many  'x' reasons, ..In advance, you can find me as Lutepy collection on Facebook where you can see my crochet collection and more. Also my lutepy facebook account, just here: LUTEPY

Some of my users on youtube suggested if i could make tutorials in English, well.. That's a challenge that I'm gonna make it real ! just give me time ... :) thanks





Entradas populares